Ostukorv on hetkel tühi!
Tagastuspoliitika
1. Üldsätted
1.1. Käesolev tagastuspoliitika kehtib NovaDeko OÜ (edaspidi Müüja) veebipoes www.novadeko.ee tehtud ostudele.
1.2. Tagastuspoliitika lähtub Eesti Vabariigi võlaõigusseadusest, Tarbijakaitseseadusest ning teistest asjakohastest õigusaktidest.
2. Taganemisõigus
2.1. Eraisikust kliendil (edaspidi Ostja) on õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
2.2. Taganemisõigus ei kohaldu juriidilisest isikust klientidele.
2.3. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Ostja esitama Müüjale kirjaliku taganemisavalduse e-posti aadressil info@novadeko.ee hiljemalt 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Avalduse vormi leiab siit: Taganemisavalduse tüüpvorm
2.4. Ostja peab taganemisavalduse esitamise järgselt viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, tagastama kauba Müüjale.
2.5. Taganemisõigus ei kehti kaupadele, mis on valmistatud vastavalt Ostja esitatud tingimustele või on selgelt isikupärastatud (nt eritellimusel valmistatud dekoratsioonid).
3. Kauba tagastamine
3.1. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
3.2. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.
3.3. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on seotud kauba mittevastavusega tellitule või kauba defektiga.
3.4. Müüja tagastab Ostjale kõik lepinguga saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (v.a lisakulud, mis tulenevad Ostja valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb Müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist), hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on tagastatava kauba tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendi, et on kauba tagasi saatnud.
4. Pretensioonide esitamine
4.1. Ostjal on õigus esitada pretensioone kauba lepingutingimustele mittevastavuse kohta kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Pretensioon tuleb esitada hiljemalt kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest.
4.2. Pretensioon tuleb esitada kirjalikult e-posti aadressil info@novadeko.ee. Pretensioonis tuleb märkida Ostja nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kauba puudus ning esitatav nõue. Lisada tuleb ka ostu tõendav dokument.
4.3. Müüja vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul alates selle kättesaamisest. Kui pretensioonile ei ole võimalik vastata 15 päeva jooksul, teavitab Müüja sellest Ostjat, tuues välja viivituse põhjuse ja uue vastamise tähtaja.
4.4. Kui Müüja ja Ostja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. Täpsem teave: Tarbijavaidluste komisjon